.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعاوني اعتبار عام كشاورزان مازندران موسسه مالي مي‌شود

مديرعامل شركت تعاوني عام كشاورزان مازندران گفت: تعاوني اعتبار عام كشاورزان مازندران موسسه مالي مي‌شود.

عيسي بابايي در نخسين همايش ايران بانك 2010 در سالن نمايشگاهي وفاييان در ساري اظهار داشت: در راستاي اجراي ماده 5 قانون سياست‌هاي كلي اصل 44 و پيرو توافقات به عمل آمده با اداره مطالبات و مقررات بانكي مدارك مربوط به شركت تعاوني اعتبار عام كشاورزان براي تبديل اين تعاوني به مؤسسه مالي و اعتباري ارسال شده است.
وي با اشاره به اينكه طرح توجيه اقتصادي تعاوني اعتبار عام كشاورزي در سال 1376 تهيه شده و به وزارت تعاون ارسال شد، افزود: تعاوني اعتبار عام كشاورزان مازندران با سرمايه اوليه 159 ميليون و 600 هزار ريال و با 220 عضو در مركز مازندران تاسيس شده بود.
بابايي عمده فعاليت اين تعاوني را در بدو تاسيس در بخش بازرگاني و خدماتي عنوان و خاطرنشان كرد: بعد از گذشت هشت سال بيشترين فعاليت اين تعاوني در بخش مالي و اعتباري بوده است.
وي به حضور وزير تعاوني در تعاوني اعتبار عام كشاورزان مازندران اشاره كرد و گفت: تعاوني اعتبار عام كشاورزان با توجه به تطبيق كامل با قوانين بانك مركزي در تمام موارد از جمله نرخ سود مورد نظارت قرار گيرد.
بابايي با اشاره به اينكه هم اكنون در هر شعبه اعتبار عام كشاورزان به طور ميانگين هشت نفر مشغول به كار هستند، بيان داشت: در مجموع با احتساب كاركنان ستادي بيش از 220 نفر به طور مستقيم در اين مجموعه فعاليت مي‌كنند كه با گسترش فعاليت اين تعاوني در آينده نزديك اين تعداد به بيش از اين افزايش مي‌يابد.
وي اجراي طرح تعاون، كارگشايي، برگزاري چندين مرحله قرعه‌كشي، اهداي جوايز نفيس را به عنوان گوشه‌اي از اين خدمات بيان كرد و خاطرنشان كرد: تاكنون 6 مرحله قرعه‌كشي حساب‌هاي پس‌انداز قرض‌الحسنه تعاوني عام كشاورزان برگزار شد كه جوايز ارزنده و نفيسي تقديم برندگان شد.
بابايي با اعلام اينكه مرحله هفتم قرعه‌كشي تعاوني عام كشاورزان تا پايان سال انجام مي‌شود، گفت: اين تعاوني با ده‌ها شعبه در سراسر استان‌هاي مازندران و گلستان آماده خدمات دهي به مردم است.
وي نهادينه كردن فرهنگ تكريم، گره‌گشايي از مشكلات مردم، ارتقاي روحيه پاسخگويي به عنوان ارزش حاكم بين كاركنان در تمامي عمليات كاري را از اولويت‌هاي كاركنان اين موسسه برشمرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.